WAPRO B2C

272,36 

Wyczyść

Uruchom i prowadź sklep internetowy z platformą e-commerce WAPRO B2C.

Zalety WAPRO B2C:

  • zintegrowanie z systemem WAPRO MAG,
  • rozbudowana funkcjonalność – wbudowany moduł zarządzania wyglądem, akcji promocyjnych, inteligentna wyszukiwarka,
  • wielojęzyczność,
  • wielowalutowość.

Prowadzenie sklepu internetowego nie musi być trudne i wymagające! Z WAPRO B2C szybko uruchomisz oraz w prosty sposób będziesz zarządzać swoim sklepem internetowym.

WAPRO B2C dedykowane jest posiadaczom oprogramowania WAPRO MAG. Otworzenie sklepu internetowego umożliwia rozszerzenie prowadzonej działalności o nowy kanał sprzedaży. Rozwiązanie to jest w pełni zintegrowane z systemem WAPRO MAG – dzięki dwukierunkowej wymianie danych zarządzanie sklepem internetowym może odbywać się bezpośrednio z programu WAPRO MAG. Po zarejestrowaniu zamówienia w WAPRO B2C pojawi się ono automatycznie jako zamówienie w systemie WAPRO MAG.

WAPRO B2C rozliczane jest w modelu abonamentowym, płatności są w formie miesięcznej. Sklep internetowy utrzymywany jest w infrastrukturze własnej (Data Center) Asseco Business Solutions.





Zalety programu

Integracja z oprogramowaniem WAPRO MAG

Dwukierunkowa integracja WAPRO B2C z WAPRO MAG umożliwia zarządzanie sklepem internetowym bezpośrednio z poziomu systemu WAPRO MAG a pełna synchronizacja jest gwarancją zgodności rozwiązań.

Możliwość szybkiego stworzenia sklepu internetowego

WAPRO B2C jest intuicyjnym narzędziem, z którym w łatwy sposób można szybko stworzyć sklep internetowy. Wbudowany moduł zarządzania wyglądem pozwala użytkownikowi samodzielnie zaprojektować sklep, poczynając od estetyki po układ treści.

Inteligentna wyszukiwarka

Zaawansowana wyszukiwarka umożliwia wykonywanie wyszukiwania pełnotekstowego oraz wielofrazowego, a także po wielu polach związanych z produktem. Inteligentna wyszukiwarka zapewnia efektywne oraz szybkie wyszukiwanie produktów.

Bezpieczeństwo transakcji

Platforma B2C posiada bezpłatny certyfikat SSL a na życzenie użytkownika istnieje możliwość zainstalowania dostarczonego certyfikatu. WAPRO B2C zintegrowane jest z serwisami płatności, dzięki czemu transakcje powierzane są specjalistom.

Platforma e-commerce występuje w wariancie:

  • B2C (business to consumer) – sklep internetowy z ofertą dla klientów końcowych,
  • B2B (business-to-business) – platforma elektronicznej współpracy i handlu pomiędzy przedsiębiorcami.

CennikB2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

okres rozliczeniowy usług
WAPRO B2C/B2B
360 dni90 dni30 dni360 dni90 dni30 dni
miesięcznie *

129 zł

(158,77 zł brutto)

169 zł

(207,87 zł brutto)

179 zł

(220,17 zł brutto)

219 zł

(269,37 zł brutto)

219 zł

(269,37 zł brutto)

229 zł

(281,67 zł brutto)

rocznie *

* W usłudze jako okresy do rozliczenia przyjęto:
miesiąc = 30 dni
rok = 360 dni

1548 zł

(1904,04 zł brutto)

2028 zł

(2494,44 zł brutto)

2148 zł

(2642,04 zł brutto)

2628 zł

(3232,44 zł brutto)

2628 zł

(3232,44 zł brutto)

2748 zł

(3380,04 zł brutto)

rabat względem podstawowej opłaty za świadczenie usługi przez jeden okres rozliczeniowy (30 dni)
28 %
taniej
6 %
taniej
4 %
taniej
4 %
taniej
opłata instalacyjna0 zł0 zł0 zł0 zł0 zł0 zł
bezpłatny okres próbny
WAPRO Mag START
Sprzedaż i Magazyn

licencja bezterminowa
w cenie 1 zł (1,23 zł brutto)

OgólneB2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

działanie w trybie
Software as Service
hosting, transfer danychbez limitubez limitubez limitubez limitubez limitubez limitu
bezpłatna pomoc telefoniczna świadczona przez Dział Pomocy Technicznej Asseco WAPRO
domena w abstore.pl
skrzynka pocztowa w domenie abstore.pl
sklep we własnej domenie
certyfikat bezpieczeństwa SSL w domenie abstore.pl
możliwość uruchamiania wielu sklepów na jednej bazie danych (każdy sklep internetowych to jeden magazyn)
możliwość prezentowania oferty z wielu magazynów w jednej platformie sprzedaży (wielomagazynowość)
baza towarów100 000100 000100 000100 000100 000100 000
obsługa wielu walut w sklepie
obsługa wielu języków
dedykowana konsola administracyjna

Współpraca z systemem
sprzedaży i magazynu
B2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

współpraca z programem WAPRO Mag od wersji START (jeden sklep internetowy na platformie WAPRO B2C/B2B)
możliwość wyboru jakie towary mają być widoczne w sklepie internetowym
obsługa wielu jednostek miar w procesie zakupowym
synchronizacja danych kontrahentów
synchronizacja zamówień
możliwość kopiowania pozycji pomiędzy zamówieniami
synchronizacja zdjęć z programu magazynowego lub zarządzanie na poziomie sklepu internetowego
historia obsługi zamówień zarówno w sklepie internetowym jak i w systemie magazynowo – sprzedażowym
możliwość wysyłania wiadomości SMS z programu WAPRO Mag automatycznie po odebraniu zamówień
rozbudowane możliwości zarządzania produktami oraz ofertą sprzedażową – w tym moduł akcji promocyjnych

Personalizacja
obsługi kontrahentów
B2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

personalizowane konta operatorów dla klientów
prezentowanie faktur z możliwością pobrania w formacie PDF
repozytorium dokumentów sprzedaży
obsługa limitów kupieckich kontrahenta
obsługa cenników indywidualnych kontrahenta
możliwość tworzenia dedykowanych ofert dla kontrahentów w tym ofert z limitowanym stanem
prezentowanie rozrachunków
moduł miękkiej windykacji pozwalający wysyłać powiadomienia o nieuregulowanych należnościach

ErgonomiaB2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

obsługa RWD (Responsive Web Design) z wykorzystaniem frameworku Bootstrap
zestaw gotowych skórek RWD do wykorzystania
rozbudowane możliwości kategoryzacji produktów
pobieranie kursów walut z NBP do sklepu
podpowiadanie w trakcie wyszukiwania towarów
galerie zdjęć w kilku stylach
łatwe i szybkie konfigurowanie paneli informacyjnych w sklepie
rozbudowane możliwości zarządzania produktami oraz ofertą sprzedażową – w tym moduł aukcji promocyjnych

Strona wizualna
oraz zarządzanie sklepem
B2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

możliwość wgrania własnej skórki RWD (responsywne strony dostosowane do różnych rodzajów urządzeń) poprzez źródła SASS
możliwość użycia skórki bez styli CSS do zastosowania kompletu własnych styli CSS
możliwość włączania/ukrywania poszczególnych wstawek w wybranych widokach (desktop/mobilny)
zestaw gotowych kilkudziesięciu predefiniowanych szat graficznych dla sklepu internetowego
zgodność serwisu z wymaganiami SEO
system zarządzania treścią klasy CMS
wsparcie dla własnych szablonów CSS
personalizowane szablony wiadomości email
wbudowany moduł biuletynu informacyjnego dla klientów
łatwe i szybkie konfigurowanie paneli informacyjnych w sklepie

AnalizyB2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

Rozwiązania wsparcia
marketingu i sprzedaży
B2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

Integracja z internetowymi
porównywarkami cen
B2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

Integracja z portalami
płatności internetowych
B2B (30 dni)B2B (90 dni)B2B (360 dni)B2C (30 dni)B2C (90 dni)B2C (360 dni)

Opis

Platforma handlowa umożliwiająca szybkie uruchamianie i łatwe prowadzenie sklepów internetowych

Dodatkowe informacje

Wersja

Abonament 30 dni, Abonament 90 dni, Abonament 360 dni

© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter